www.sant.ro folosește cookies. Continuarea navigarii pe acest site este considerată acceptarea politicii de utilizare a cookies.

 Direcția de Sănătate Publică

 a Județului  Neamț

Sectiuni
Locatia curenta: Prima pagina Informații utile Cursuri, examene, concursuri Concurs național de rezidențiat Concurs național de rezidențiat, 2017 Acte necesare pentru înscrierea la Concursul național de rezidențiat, sesiunea noiembrie 2017

Acte necesare pentru înscrierea la Concursul național de rezidențiat, sesiunea noiembrie 2017

  1. cererea de înscriere la concurs, în care se vor menţiona:
    • numele candidatului, iniţiala/iniţialele tatălui, precum şi toate prenumele candidatului înscrise în buletinul, cartea de identitate sau paşaportul cu care se va legitima la intrarea în sală, aflate în termen de valabilitate;
    • centrul universitar şi domeniul pentru care concurează;
    • acordul pentru folosirea numelui şi pentru afişarea rezultatului pe internet;
  2. copia buletinului, cărţii de identitate sau a paşaportului (paginile din care reies numele şi prenumele candidatului, precum şi data naşterii);
  3. copia diplomei de licenţă de medic, stomatolog (medic dentist) sau farmacist - absolvenţii promoţiei 2017 pot prezenta, până la eliberarea diplomei de licenţă, adeverinţă privind promovarea examenului de licenţă;
  4. adeverinţa eliberată de unitatea în care este încadrat, din care să reiasă specialitatea în care este confirmat şi tipul contractului individual de muncă, numai pentru rezidenţi şi specialişti;
  5. certificatul medical privind starea de sănătate, eliberat de unitatea sanitară teritorială desemnată de direcţia de sănătate publică Neamț - POLICLINICA PIATRA NEAMȚ-AMBULATORIUL DE SPECIALITATE, b-dul. Taraian, nr. 1, în care se precizează că este apt/inapt din punct de vedere medical (fizic şi neuropsihic) pentru exercitarea activităţii în domeniul pentru care candidează;
  6. copia actelor doveditoare (certificat de căsătorie etc.) prin care şi-a schimbat numele faţă de numele înscris în diploma de licenţă, dacă este cazul;
  7. chitanţa de plată a taxei de concurs. Taxa de concurs este stabilită de Ministerul Sănătăţii şi se achită în contul ministerului care va fi indicat prin anunţul de concurs.

Documentele prevăzute la alin. (1) lit. c) şi f) vor fi însoţite de original în vederea certificării la depunere conform art. 2 alin. (3) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 41/2016 privind stabilirea unor măsuri de simplificare la nivelul administraţiei publice centrale şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, aprobată cu modificări prin Legea nr. 179/2017. În cazul în care persoana se prezintă cu copiile legalizate după documente, direcţia de sănătate publică este obligată să le accepte.

 

        Copyright © 2004-2024 Direcția de Sănătate Publică a Județului Neamț.